Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Landevejstræning i Harzen 18.-21. september 2020

Landevejstræning i Harzen 18.-21. september 2020 1 måned 2 uger siden #48543

• JonasM
  • JonasM's profilbillede
  • Platinum Boarder
  • Modtagne Tak: 22
Peter T, Lars J og jeg har bestemt os for at ta' nogle dage til Harzen med landevejscyklerne for at træne bakker i flot natur og vi vil gerne give vores klubkammerater mulighed for at ta' med.

Det bliver sådan en tur hvor man godt kan risikere at blive sat på stigningerne (jeg er nok selv i den risikogruppe), men så bliver der (forhåbentlig) samlet op på toppen.

Alt det praktiske er ikke på plads endnu, men det kan vi nok hjælpes om. Afgang er dog sat til fredag d. 18. september efter arbejde og hjemkomst mandag aften d. 21. september. Dermed bliver det to-en-halv dage på cyklen.

Økonomien deles vi om. Og for at transporten bliver så billig som mulig vil det være godt at få deltagerantallet til at passe med at bilerne bliver fyldt.

Hvad angår overnatning har Peter lovet at finde en lejlighed som passer til deltagerantallet. Og for at letter Peters opgave har vi aftalt max 12 deltagere.

Hvis du vil med så skriv i denne tråd eller kontakt mig direkte. Skriv også gerne om du har mulighed for at lægge bil til. Og gør det snart så Peter kan få bestilt lejlighed!

Foreløbigt er klubbens økonomi ikke blandet ind i denne tur, så cykelvenner uden for klubben kan godt deltage.
"I still feel that variable gears are only for people over forty-five. Isn't it better to triumph by the strength of your muscles than by the artifice of a derailer? We are getting soft... As for me, give me a fixed gear!"
Henri Desgrange
The administrator has disabled public write access.
Tid til at oprette siden: 0.052 sekunder