Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: MTB SYDAFRIKA

MTB SYDAFRIKA 9 måneder 2 uger siden #46650

• Per Ejstrud
  • Per Ejstrud's profilbillede
  • Platinum Boarder
  • Modtagne Tak: 7
Hej AMKer.
Jeg er nu på vej til det der forhåbentlig bliver mit livs MTB oplevelse. Sidder i Schiphol og venter på mit fly til Cape Town. Turen er en scouttur med "MTB- Adventure.dk" som i flere år har arrangeret ture til forskellige områder i Europa. Vi bliver derfor en slags "prøvekaniner" for de ture de vil arrangere i fremtiden i Sydafrika. Vi har fouden guiden fra Mtb Adventure også en lokal guide med ( Han deltog i Tankwa-Trek for et par uger siden, Simon+? fik en flot dansk 3.plads i det løb). Sydafrika er det sted i Verden hvor der afholdes flest etape MTB løb pga det milde klima og de mange velanlagte spor.
I morgen formiddag kører vi med udgangpunkt i Stellenbosch med en vejrudsigt som siger op til 30 graders varme og sol:) Vi skal de kommende dage bl.a køre sporene Jonkerhoek, Gspot, Eden mm. og ialt 7 dage i sadlen med ledsage bil og overnatning forskellige steder.
Hvis du er blevet lidt nysgerrig kan turen følges på Facebook: MTB-Adventure.dk hvor der hver aften bliver oploaded fotos og film.
MTB hilsen til alle:) Per E
Sidste redigering: 9 måneder 2 uger siden af Per Ejstrud.
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JonasM, Clausn
Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder