Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hjælpere til MTB-ræs i Lundby Bakker

Hjælpere til MTB-ræs i Lundby Bakker 2 år 1 måned siden #43609

• jkjaer
  • jkjaer's profilbillede
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 40
Kære klubkammerat,

Som du sikkert allerede har hørt, afholder vi i AMK nogle løb i Lundby Bakker i den første weekend af juli. Det foreløbige program lyder sådan her:

Lørdag d. 1. juli 2017
Kl. 10.00: DGI Landsstævneløb for begyndere og let øvede (begynderrute)
Kl. 11.30: DGI Landsstævneløb for øvede (fuld licensrute)

Søndag d. 2. juli 2017
Kl. 10.00: DCU licensløb start #1 for børnerækker (U11 og U13) (børnerute)
Kl. 11.30: DCU licensløb start #2 (U15, U17, Herre C, Dame B og H50, D40) (fuld licensrute)
Kl. 13.30: DCU licensløb start #3 (U19, Herre A, Herre B, Dame A, H40) (fuld licensrute)

Arrangementet er for alle i klubben i alle aldre og på alle niveauer, og vi håber meget på, at du har tid og lyst til at komme til Lundby i den weekend og give den gas på cyklen, hygge, heppe OG give en hånd med. For ja, selvom vi er flittige og mange i styregruppen, kan vi slet ikke løse alle opgaverne selv.

Derfor har vi lavet en række arbejdspakker, vi godt kunne tænke os hjælp til. Nogle kræver særlige kompetencer som f.eks. kendskab til Lapio, mens andre opgaver kan løses af stort set alle. Du kan melde dig til en eller flere opgaver her:
https://goo.gl/forms/FGHSBU2tB9NcKSn33

Vi hører også meget gerne fra dig, hvis du kan bidrage med andre ting end det, der er beskrevet i arbejdspakkerne. Det kunne f.eks. være
  • hvis du er medlem af en fotoklub, og I gerne vil ud og øve jer lidt
  • hvis du er god til at optage og redigere video og gerne vil lave et par reportager fra de to dage
  • hvis du har en cykelbro stående hjemme i baghaven, som kan bruges hen over Pollendalen ;)
Vi glæder os til at stable nogle rigtigt gode cykelløb på benene, og det håber vi, at du også vil være med til :)

Mvh. Lars, Peter, Jonas, Liselotte, Christian, Martin, Nicolai og Jesper
www.facebook.com/lundbyMTBrace
https://youtu.be/FsXKoXhYqoE
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Martin_MX

Hjælpere til MTB-ræs i Lundby Bakker 2 år 1 måned siden #43636

• Maj
  • Maj's profilbillede
  • Gold Boarder
  • Modtagne Tak: 3
Fedt! Hvad gør man hvis man har "svaret" forkert?! Jeg kan desværre ikke deltage i spordag d. 24 alligevel, da jeg skal til fødselsdag (havde ikke lige tjekket kalenderen inden jeg sendte svar afste :huh: d)

Hjælpere til MTB-ræs i Lundby Bakker 2 år 1 måned siden #43645

• jkjaer
  • jkjaer's profilbillede
  • Administrator
Man melder da afbud til fødselsdag ;) Nej, vi skal huske, at du ikke kan komme.

Hjælpere til MTB-ræs i Lundby Bakker 2 år 1 måned siden #43748

• jkjaer
  • jkjaer's profilbillede
  • Administrator
Lige en lille statusopdatering til de hjælpsomme mennesker, der har meldt sig som hjælpere til løbene i Lundby om nogle uger. Vi nåede op på 42 hjælpere, og I har fordelt jer rigtigt fint mellem opgaverne. Det eneste sted, hvor det er kritisk med hjælpere lige nu, er styringen af Lapio om søndagen. Vi afventer dog stadig svar fra DCU på, om vi må bruge Lapio som et backup-system for tidtagningen. Hvis vi får grønt lys til det, må vi på jagt efter et par Lapio-hjælpere.

I weekenden får jeg (forhåbentligt) gået alle jeres hjælper-svar igennem og sat jer på nogle af/alle de opgaver, I har meldt jer til. Hvis alt går godt, får I en email i løbet af weekenden med en detaljeret beskrivelse af de opgaver, I er blevet sat på. Jeg kan dog allerede nu afsløre, at ALLE de folk, der har meldt sig til spordagen d. 24/6, også bliver sat på til den opgave. Vi har nemlig en hel del ting, vi skal have nået den dag. Klubben sørger i øvrigt for forplejning i løbet af dagen. Mere information følger i weekenden.

Tusind tak for, at I gider hjælpe os :)
Følgende bruger(e) har sagt tak: JonasM, FrankTheTank, Martin_MX

Hjælpere til MTB-ræs i Lundby Bakker 2 år 4 uger siden #43768

• jkjaer
  • jkjaer's profilbillede
  • Administrator
Så skulle alle hjælpere gerne have fået en email fra mig, hvor der er en nærmere beskrivelse af, hvad man skal lave i forbindelse med løbene. Har man ikke fået en mail (tjek også lige spam-indbakken), så sig til.

Har man ikke lige fået meldt sig som hjælper endnu, så kan det stadig nås. F.eks. kan vi bruge en masse hænder til spordagen på lørdag (d. 24/6).
Sidste redigering: 2 år 4 uger siden af jkjaer.
Tid til at oprette siden: 0.054 sekunder