Kaj_K skrev:
Jeg var I Holte med Kasper i Søndags. Jeg ved godt, at han ikke opfylder kravene til støtte, men jeg havde Lone Ø og Johnsen med. Jeg tror ikke, at de har søgt noget ( og jeg har jo selvfølgelig ikke). En anden gang, hvis jeg har nogle ryttere med, kan de så selv søge? Det vil jo være lidt dumt at gå glip af for mange støttekroner.
Hej Kaj,
du kan tro, at Lars og Lone har søgt. Onsdag aften var Lars' bil skrevet i hele to gange

Jeg har skrevet 'chauffør' i guiden for at placere ansvaret for at udfylde regnearket på én og kun én person fra hver bil. Det er fuldstændigt ligegyldigt for mig hvem fra bilen, der udfylder regnearket, bare der er én, der gør det. Jeg har opdateret guiden, så dette fremgår.
Det ville være ideelt, hvis vi kunne rykke deadlinen fra onsdag aften til et tidspunkt tættere på løbsdagen, så ændringer forårsaget af sygdom eller skader kan komme med i ansøgningen. SIFA deadlinen er dog allerede fredag middag, og vi har lige et par led internt i klubben, som vi skal gennem inden SIFA kan få ansøgningen. Det første led er mig, og jeg laver den formelle ansøgning til SIFA en gang i løbet af torsdagen. Når jeg er færdig, låser jeg løbet i regnearket, så der ikke kan ændres mere. Man kan derfor ændre i regnearket helt frem til, at jeg låser det. Jeg kan desværre ikke sige noget generelt om, hvornår jeg låser det om torsdagen
Hvis man er meget i tvivl onsdag aften, om man stiller op til løbet, er det nok mest fair ikke at søge om støtte. Tilmeldingsdeadlinen til løbet er som regel tirsdag aften, og der må man (i støttesammenhæng) have gjort op med sig selv, om man agter at køre løbet eller ej.
Puha. Det er utroligt så meget bureaukrati sådan noget her kan udløse, hva'?

Tag derfor endeligt fat i mig, hvis I har spørgsmål