Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Weekend i det vestjyske

Sv: Weekend i det vestjyske 5 år 1 måned siden #32019

• Nicolai K.L
  • Nicolai K.L's profilbillede
  • Expert Boarder
  • Jawel
  • Modtagne Tak: 3
:) ja det er en fornøjelse at læse, flot skrevet Jesper .God bedring med knæ'værket
- og godt kørt CN'ere.
Nicolai
The administrator has disabled public write access.

Sv: Weekend i det vestjyske 5 år 1 måned siden #32020

• MartinT
  • MartinT's profilbillede
Jeg stemmer i - fantastisk læsning!
Man bliver helt fristet til at prøve det der licens-pjat, selvom vi også havde et fedt løb i Frederikshavn i weekenden.

mht. knæet: Du får sikkert mange gode råd, jeg har også problemer og har haft det et godt stykke tid (flere måneder). Efter jeg har taget mig sammen og gået til en fys. med det, er det efter 14 dage ved at være i orden. Det viser sig ofte at det slet ikke er der hvor det gør ondt at problemet er. De fysser har åbenbart styr på det.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden af MartinT.

Sv: Weekend i det vestjyske 5 år 1 måned siden #32023

• Olsen
  • Olsen's profilbillede
  • Senior Boarder
Rigtig spændende og velskrevet løbsberetning fra det vestjyske. Flot kørt af alle :)

Sv: Weekend i det vestjyske 5 år 1 måned siden #32034

• jkjaer
  • jkjaer's profilbillede
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 40
Tak for de mange pæne ord. Beretningen står dog slet ikke mål med live-oplevelsen, så hvis man på et eller andet tidspunkt bare et kort øjeblik har overvejet at afprøve et licensløb, kan jeg kun varmt anbefale det :) At køre løb på rigtigt sjove spor er naturligvis en af grundende, men det er altså også en stor oplevelse at se de hurtige gutter og gutinder give den gas på de spor, man selv lige har forsøgt at køre stærkt på, at dele flasker ud i feed zone til sine tørstige CN-kammerater, heppe på dem, når de lider på sidste omgang, og opleve det gode fællesskab, vi altså har i CN :cheer:

Næste chance er vist i Viborg d. 22/6. Sæt derfor allerede et kryds i kalenderen nu, så vi kan komme en ordentlig flok afsted!
http://mtbliga.dk/2014-races/viborg/

Sv: Weekend i det vestjyske 5 år 1 måned siden #32035

• NicolaiR
  • NicolaiR's profilbillede
  • Platinum Boarder
  • Jawel!
  • Modtagne Tak: 11
jkjaer skrev:
Tak for de mange pæne ord. Beretningen står dog slet ikke mål med live-oplevelsen, så hvis man på et eller andet tidspunkt bare et kort øjeblik har overvejet at afprøve et licensløb, kan jeg kun varmt anbefale det :) At køre løb på rigtigt sjove spor er naturligvis en af grundende, men det er altså også en stor oplevelse at se de hurtige gutter og gutinder give den gas på de spor, man selv lige har forsøgt at køre stærkt på, at dele flasker ud i feed zone til sine tørstige CN-kammerater, heppe på dem, når de lider på sidste omgang, og opleve det gode fællesskab, vi altså har i CN :cheer:

Næste chance er vist i Viborg d. 22/6. Sæt derfor allerede et kryds i kalenderen nu, så vi kan komme en ordentlig flok afsted!
http://mtbliga.dk/2014-races/viborg/

Hørt!
Tid til at oprette siden: 0.063 sekunder