Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Klubaften: Foredrag med Thomas Bonne

Klubaften: Foredrag med Thomas Bonne 1 måned 1 dag siden #46342

• Charlotte
  • Charlotte's profilbillede
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 51
Torsdag d. 1. november kl. 19.30 afholder vi klubaften for alle AMK medlemmer, hvor vi har inviteret Thomas Bonne.

Thomas Bonne er Cand. Scient. i Human Ernæring med en Ph.d. i ilttransportkapacitet, direktør og coach i AimHigh, tidligere landsholdsrytter i MTB og cyklecross og Annika Langvads bedre halvdel.

Om sit foredrag skriver Thomas:
Indholdet vil være fokuseret på, hvad det kræver for at blive/være international elite mtb/cykelrytter.
Herunder kommer jeg ind på
- fysiologien
- teknik
- mentale aspekter
- krav til sponsor eksponering (sociale medier etc.)
Kort sagt er kravene til en mountainbike/cykelrytter af international klasse mange. MTB sporten adskiller sig fra landevejen ved kun at eksponere ganske få ryttere (bedste 3-5 ryttere i en World Cup) som ikke behøver et større hold af hjælperyttere. De ryttere der "klarer den" udmærker sig ved at håndtere multiple krav fra en stærk fysik, god teknik til medieeksponering og mental hårdhed. Måden man angriber disse på kan være forskellige og mange aspekter overses ofte af amatør-rytterne der jagter en professionel kontrakt.
I foredraget vil jeg komme med eksempler fra mit eget arbejde, som spænder fra videnskabelige af den fysiologiske præstation til hårdt lærte erfaringer vedrørende eksponering gennem sociale medier mm.
Der er selvfølgelig også plads til spørgsmål.

Arrangementet afholdes på Sofiendalskolen, Lange Müllers Vej 18, 9200 Aalborg SV. Der bliver serveret kaffe, sodavand/øl mm. undervejs. Har man en træningskammerat, ven, veninde, kæreste, mand/kone som skal høre dette foredrag , så tager man vedkommende med ;)

Tilmelding foretages her: amk.dk/klubben/aktiviteter/tilmeld-aktiviteter
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden af Charlotte.
The administrator has disabled public write access.

Klubaften: Foredrag med Thomas Bonne 2 uger 3 dage siden #46392

• Charlotte
  • Charlotte's profilbillede
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 51
Sidste frist for tilmelding til foredraget med Thomas Bonne er onsdag d. 31.11. kl. 22.00 ;)
The administrator has disabled public write access.
Tid til at oprette siden: 0.045 sekunder